Veelgestelde vragen aka FAQ

Bestelling

Ik wil een bestelling plaatsen, hoe doe ik dat?

Een bestelling plaatsen kan je doen via de webshop. Je kiest welke producten je graag bestelt en duidt de grootte en de hoeveelheid van de taart aan. Vervolgens betaal je je bestelling. Voor het afrekenen kan je voor levering kiezen. Deze gebeurd van woensdag tot zaterdag tussen 9 en 12u.Indien het leveringsuur afwijkt nemen we contact op voor een andere voorstel van leveringsuur.

Hoeveel dagen op voorhand bestel ik losse producten?

De losse taarten die je via de webshop vindt, bestel je best vijf dagen vooraf. Houd er rekening mee dat ik niet iedere dag in mijn atelier sta. Op zondag, maandag en dinsdag kunnen er geen taartjes opgehaald of geleverd worden.

Wil je graag een gepersonaliseerde taart of gepersonaliseerde koekjes bestellen weet ik dat graag minstens een week op voorhand zodat ik nog een extra bestelling voor decoratie kan doen indien nodig.

Wil je last minute nog een taart bestellen, aarzel dan niet om me even een mail te sturen, wie weet heb ik nog een plekje vrij en kan ik jouw taart alsnog maken.

Waar vind ik de prijzen?

De prijzen vind je bij ieder product. Deze prijzen zijn inclusief BTW.

Welke betalingsopties zijn er?

Je kan met visa, mastercard, iDeal, bancontact, Apple pay en Google pay betalen via de webshop.Je kan ook cash of met payconiq betalen bij ophaling/levering. Indien je een buffet bestelt ontvang je na het buffet de factuur met een overschrijvingsformulier.

Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Annuleren kan tot vijf dagen voor de afleverdatum. Wil je nog iets wijzigen aan je bestelling? Stuur een mailtje naarnina@goegebakken.been we bekijken samen wat mogelijk is.

Ik wil gepersonaliseerde koekjes bestellen met een specifiek lettertype, hoe doe ik dat?

Je bestelt in de webshop het gewenste aantal koekjes. In de opmerking vermeld je dat je graag een gepersonaliseerde stempel wilt maken, geef aan met welk lettertype en welke tekst. De koekstempel heeft een afmeting van maximaal 25x50mm. Je krijgt vervolgens een mailtje terug met de betaallink van 26 euro voor de stempel. Ik bestel voor jou de stempel en een vijftal werkdagen later heb ik deze in huis. Deze procedure duurt iets langer dan koekjes met standaard letters.

Ik wil gepersonaliseerde koekjes met een logo. Kan dat ook?

In principe kan dat. Niet alle logo’s zijn even geschikt hiervoor. Stuur best eerst even een mailtje met jouw logo (als pdf), dan kijken we of dat lukt. Als we het logo moeten aanpassen om te kunnen gebruiken als koekstempel kost deze stempel 46 euro. Indien ze zo gebruiksklaar is kost de stempel 26 euro zoals hierboven vermeld.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Dat kan zeker. Stuur na jouw bestelling een mailtje met je naam (bedrijfsnaam), BTW-nummer en adres door naarnina@goegebakken.be. Je krijgt de factuur in de mailbox - voor het einde van het kwartaal - beloofd! ;)

AFHALEN EN LEVERING

Ik heb een taart besteld waar en wanneer kan ik deze afhalen?

Je kan jouw taart ophalen in mijn atelier in Kapellen. Dat kan op volgende momenten:

woensdag09:00 - 11:0017:00 - 18:00
vrijdag09:00 - 11:0017:00 - 18:00
zaterdag09:00 - 12:00

Adres is Streepstraat 67, 2950 Kapellen

Kunnen losse producten geleverd worden?

Levering is mogelijk in postcodes: 2000, 2018, 2020, 2030, 2050 & 2060 (Antwerpen), 2100 (Deurne), 2140 (Borgerhout), 2170 (Merksem), 2180 (Ekeren), 2600 (Berchem), 2950 (Kapellen), 2940 (Hoevenen), 2930 (Brasschaat), 2920 (Kalmthout).

Vanaf een bestelling van minstens 100€ is de levering gratis. Daaronder betaal je 10€.

Ik wil echt heel graag laten leveren, maar woon (net) niet in een van bovengenoemde gemeenten.

Stuur even een mailtje, dan komen we er samen wel uit.

BEWAREN EN DECORATIE

Hoe bewaar ik mijn taart het best? En hoelang blijft deze vers?

De platte taarten, koekjes en brownies bewaar je best op kamertemperatuur in de meegeleverde doos. Bavarois, cheesecake, gepersonaliseerde cakes met botercreme en cupcakes bewaar je best in de ijskast. Het lekkerste is om ze een half uurtje voor het aansnijden uit de koelkast te halen.

De taarten worden steeds de dag voor ophaling of de dag zelf gebakken/gemaakt. Dit betekent dat de taarten zeker een dag op vijf lekker vers blijven, met uitzondering van de bavarois die heel erg stevig wordt na een drietal dagen. De meeste taarten kan je met behoud van smaak makkelijk invriezen.

Kan er rekening gehouden worden met allergien?

Dat kan zeker, al moet ik erbij zeggen dat ik me niet profileer als een glutenvrije of notenvrije bakkerij. Dus wanneer er geen gluten in mogen zitten kunnen er steeds sporen van gluten in het deeg te vinden zijn omdat dit in dezelfde ruimte wordt verwerkt. Heb je bijvoorbeeld een notenallergie, zet dit dan duidelijk in de opmerking. Dan let ik er extra op dat er geen noten verwerkt worden op hetzelfde moment.

De allergenen waarmee gewerkt worden in het atelier zijn:

Gluten(tarwe, rogge, spelt), eieren, soja, koemelk, noten (amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, pistachenoten), sesamzaad.

Is alles op de taart eetbaar?

Normaal gesproken is alles wat op de taart eetbaar. Of je het daarom allemaal moet opeten is een andere vraag. Ik werk veel met verse kruiden, eetbare bloemen, gedroogde bloemen en sprinkles en als we eerlijk zijn liggen die er voornamelijk op voor de sier, dus niet om op te eten. Indien er iets op de taart ligt dat echt niet eetbaar is zal ik dat steeds vermelden bij ophaling.

Kan ik bij jou terecht voor een figuratieve taart met rolfondant?

Nee, daar kan ik je niet mee helpen. Ik werk niet met rolfondant. Ik werk de gepersonaliseerde taarten af met swiss-meringue botercreme. Ik maak wel taarten die geïnspireerd zijn op een betaald thema, maar daar geef ik dan mijn eigen draai aan. Heb je een specifiek idee of een voorstel voor mij, mail me dan gerust. Dan bekijk ik wat mogelijk is.

HORECA

Werk je ook als leverancier voor bedrijven en horecazaken?

Zeker. Hiervoor kan je contact opnemen via mail dan bekijken we de mogelijkheden. Momenteel vind je mijn gebak bij Hook in Antwerpen.

HALLO?

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail?

Ik run Goegebakken in mijn eentje. Doorgaans zijn maandag en dinsdag de dagen dat ik mijn administratie en mails doorloop maar af en toe kan het gebeuren dat de mails wat blijven liggen. Mijn excuses hiervoor. Komt je besteldatum te dichtbij en wil je graag zekerheid hebben, kan je me gerust een berichtje sturen op 0484/61.75.87 dan bekijk ik tussen het bakken door jouw vraag.

Bij de bestelling zijn de ophaaldagen niet te selecteren als ze te dichtbij liggen