Veelgestelde vragen aka FAQ

Bestelling

Ik wil een bestelling plaatsen, hoe doe ik dat?

Een bestelling plaatsen doe je via de webshop. Je kiest welke producten je graag bestelt en duidt de grootte en de hoeveelheid per product aan. Je kiest de gewenste lever- op ophaaldatum datum en je betaalt je bestelling. Bij het afrekenen krijg je de optie om voor levering te kiezen.

Hoeveel dagen op voorhand bestel ik losse producten?

De losse producten die je via de webshop vindt, bestel je ten laatste drie dagen op voorhand. Alleen op woensdag, vrijdag en zaterdag zijn ophaal- en levermomenten voorzien.

Wil je last minute nog iets bestellen, aarzel dan niet om me even een mail te sturen, wie weet heb ik nog een plekje vrij en kan ik jouw taart alsnog maken.

Waar vind ik de prijzen?

De prijzen vind je bij ieder product in de webshop. De prijzen zijn inclusief BTW.

Welke betalingsopties zijn er?

In de webshop betaal je met Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal, Apple pay of Google pay. Bij ophalen is het mogelijk te betalen met payqonic of cash. Indien je een buffet bestelt ontvang je na het buffet de factuur met een betaaluitnodiging.

Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Annuleren kan tot vijf dagen voor de afleverdatum. Wil je nog iets wijzigen aan je bestelling? Stuur een mailtje naar nina@goegebakken.be en we bekijken samen wat mogelijk is.

Ik wil gepersonaliseerde koekjes bestellen met een specifiek lettertype, hoe doe ik dat?

Je bestelt in de webshop het gewenste aantal koekjes en je bestelt een stempel. In de opmerking vermeld je dat je graag een gepersonaliseerde stempel wilt maken, geef aan met welk lettertype en welke tekst. Indien nodig mail je het lettertype bestand of een pdf of svg met daarin de opgemaakte tekst naar nina@goegebakken.be. Als we alles juist ontvangen hebben 3D printen we een stempel die we gebruiken voor de koekjes. Na afloop krijg je deze stempel ook mee.

Ik wil gepersonaliseerde koekjes met een logo. Kan dat ook?

In principe kan dat. Niet alle logo's zijn even geschikt hiervoor. Stuur best eerst even een mailtje met jouw logo (als pdf), dan kijken we of dat lukt. Als we het logo moeten aanpassen om te kunnen gebruiken als koekstempel kost deze stempel 45 euro. Indien ze zo gebruiksklaar is kost de stempel 20 euro. Je kan deze ineens bestellenin de webshop.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Dat kan zeker. Stuur na jouw bestelling een mailtje met je naam (bedrijfsnaam), BTW-nummer en adres door naarnina@goegebakken.be. Je krijgt de factuur in de mailbox - voor het einde van het kwartaal - beloofd! ;)

AFHALEN EN LEVERING

Ik heb een taart besteld waar en wanneer kan ik deze afhalen?

Je kan jouw taart ophalen in mijn atelier in Kapellen. Dat kan op volgende momenten:

woensdag09:00 - 11:0017:00 - 18:00
vrijdag09:00 - 11:0017:00 - 18:00
zaterdag10:00 - 12:00

Adres is Streepstraat 67, 2950 Kapellen

Kunnen losse producten geleverd worden?

Levering is mogelijk in postcodes: 2000, 2018, 2020, 2030 & 2060 (Antwerpen), 2100 (Deurne), 2140 (Borgerhout), 2170 (Merksem), 2180 (Ekeren), 2600 (Berchem), 2930 (Brasschaat), 2920 (Kalmthout), 2940 (Stabroek), 2950 (Kapellen).

De levering kost 15 euro.

Ik wil echt heel graag laten leveren, maar woon (net) niet in een van bovengenoemde gemeenten.

Stuur even een mailtje, dan komen we er samen wel uit.

BEWAREN EN DECORATIE

Hoe(lang) bewaar ik de koekjes?

Mits luchtdicht en koel bewaard zijn koekjes met chocolade minstens een maand goed houdbaar. Zonder afwerking zijn ze zeker twee tot drie maanden houdbaar.

Hoe bewaar ik mijn taart het best? En hoelang blijft deze vers?

De platte taarten, koekjes en brownies bewaar je best op kamertemperatuur in de meegeleverde doos. Bavarois, cheesecake, gepersonaliseerde cakes met botercreme en cupcakes bewaar je best in de ijskast. Het lekkerste is om ze een half uurtje voor het aansnijden uit de koelkast te halen.

De producten worden steeds de dag voor ophaling of de dag zelf gebakken/gemaakt. Dit betekent dat de taarten zeker een dag op vijf lekker vers blijven, met uitzondering van de bavarois die heel erg stevig wordt na een drietal dagen. De meeste taarten kan je met behoud van smaak makkelijk invriezen. Koekjes zijn enkele maanden en wellicht nog langer goed houdbaar.

Kan er rekening gehouden worden met allergien?

Dat kan zeker, al moet ik erbij zeggen dat ik me niet profileer als een glutenvrije of notenvrije bakkerij. Dus wanneer er geen gluten in mogen zitten kunnen er steeds sporen van gluten in het deeg te vinden zijn omdat dit in dezelfde ruimte wordt verwerkt. Heb je bijvoorbeeld een notenallergie, zet dit dan duidelijk in de opmerking. Dan zorg ik dat er geen noten verwerkt worden op hetzelfde moment.

De allergenen waarmee gewerkt worden in het atelier zijn:

Gluten (tarwe, rogge, spelt), eieren, soja, koemelk, noten (amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, pistachenoten), sesamzaad.

Is alles op de taart eetbaar?

Normaal gesproken is alles wat op de taart eetbaar. Of je het daarom allemaal moet opeten is een andere vraag. Ik werk veel met verse kruiden, eetbare bloemen, gedroogde bloemen en sprinkles en als we eerlijk zijn liggen die er voornamelijk op voor de sier, dus niet om op te eten. Indien er iets op de taart ligt dat echt niet eetbaar is zal ik dat steeds vermelden bij ophaling.

Kan ik bij jou terecht voor een figuratieve taart met rolfondant?

Nee, daar kan ik je niet mee helpen. Ik werk niet met rolfondant. Ik werk de gepersonaliseerde taarten af met swiss-meringue botercreme. Ik maak wel taarten die geïnspireerd zijn op een bepaald thema, maar daar geef ik dan mijn eigen draai aan. Heb je een specifiek idee of een voorstel voor mij, mail me dan gerust. Dan bekijk ik wat mogelijk is.

HORECA

Werk je ook als leverancier voor bedrijven en horecazaken?

Zeker. Hiervoor kan je contact opnemen via mail dan bekijken we de mogelijkheden. Momenteel vind je mijn gebak bij HoØk in Antwerpen.

HALLO?

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail?

Ik run Goegebakken in mijn eentje. Doorgaans zijn maandag en dinsdag de dagen dat ik mijn administratie en mails doorloop maar af en toe kan het gebeuren dat de mails wat blijven liggen. Mijn excuses hiervoor. Komt je besteldatum te dichtbij en wil je graag zekerheid hebben, kan je me gerust een berichtje sturen op 0484/61.75.87 dan bekijk ik tussen het bakken door jouw vraag.

Bij de bestelling zijn de ophaaldagen niet te selecteren als ze te dichtbij liggen